ח"כ ואטורי: "הרבה אנשים כשלו והם ישלמו את המחיר"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ ואטורי: "הרבה אנשים כשלו והם ישלמו את המחיר"

    ח"כ ניסים ואטורי לגדסי ופרידמן במהדורת סוף השבוע בקול חי: "יש הרבה אחרים שצריכים ללכת הביתה, לא חושב שנתניהו הראשון לעניין הזה. כשיפתחו הפרוטוקולים, יתברר שיש שורה של אנשים שכשלו וישלמו את המחיר"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    9:28
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on כת האיסיים, הפילוסופים והמשמעות היהודית לחיים טובים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) ודחה את הביקורת על ראש הממשלה ברקע מתקפת החמאס: "יש הרבה אחרים שצריכים ללכת הביתה. אני לא חושב שנתניהו הראשון. אבל כרגע אנחנו לא מדברים על זה. כשיפתחו הפרוטוקולים, יתברר שיש שורה של אנשים שכשלו וישלמו את המחיר. אני אמרתי דברים ועשו הפוך, אבל כרגע אנחנו מאחורי צה"ל והלוחמים ולא מדברים פוליטיקה".

    הוא התייחס למעשיו של ח"כ עופר כסיף והתבטאויות הח"כיות הערביות: "אסור שאנשים כאלה יהיו בכנסת. המלחמה בטרור כוללת להעיף אותם. צפינו בסרט של דובר צה"ל – ראינו רוע בלתי נתפס".

    על חיזבאללה: "ישראל צריכה להבין את השפה במזרח התיכון. הם לא מבינים פינג-פונג אלא מבינים שישראל חלשה. צריך למחוץ אותם, להרוג את כולם שם. אסור לתת להם להתקרב לגבול. לאן תחזיר את המפונים? אני מדבר עם מפונים מהצפון. הם אומרים שלא ישובו לעולם עד שחיזבאללה יורחק מהגדר. צריך לחשוב מה יקרה עוד שנה או שנתיים".

    על עסקת חטופים: "מה שלא יסכן את חיילי צה"ל. אם זה הפסקת אש של 24 שעות להחזיר לנו עשרות חטופים… צריך לשחרר את החטופים בלי לשחרר מחבלים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עם כל הכאב וההזדהות עם החטופים ומשפחותיהם , חייבים להפנים ששיחרור מחבלים מעודד את המשך הטרור !!
      ממש לא ברור אם עסקת שליט שירתה את האינטרס הביטחוני או שגרמה נזק…